JCI NK/Senatets årsmøte 2022

JCI NK/Senatets årsmøte 2022 – 21–23 oktober, Trondheim

Hei alle senatorer!

Høsten kaller og det betyr at vi nærmer oss årets store samling av landets JCI medlemmer og senatorer. I år er det JCI Evolution og Trondheim by som står som er verter.

Årets Nasjonalkongress program er berammet til lørdag 21 oktober. For detaljert program og påmelding se https://www.jci.no/nk. Hele arrangementet holdes på Sparenbank 1 SMNs lokaler i Søndre gate 4 sentralt i byen. Det legges opp til at vi alle samles fredag  for en sosial sammenkomst og at vi kan bruke deler av søndagen for å bli litt bedre kjent med denne flotte byen.

Senatets Årsmøte holdes også i samme lokaler som juniorenes kongress. Vi starter med tradisjonell Biff&Champagne frokost kl09 og avholder Årsmøte fra kl10-13. Vi satser på å kunne kjøre møtet som et hybridmøte som både kjøres som fysisk møte og med deltagere på Zoom for de som ikke kan komme til Trondheim.

Senatorhotell er Comfort Hotel Trondheim (https://www.nordicchoicehotels.no/hotell/norge/trondheim/comfort-hotel-trondheim/) som er ca 3min gange fra Sparebank 1 i Søndre gate. Vi gjør ingen reservasjoner ved hotellet så det er lurt å bestille både hotell og reisebilletter så snart du har bestemt deg. Du kan selvfølgelig velge et annet hotell eller bo hos kjente.

Flere detaljer og Årsmøteinvitasjon følger.

Med vennlig hilsen,

Ketil Bjørnebekk